divendres, 21 d’octubre del 2011

Excuses barates



Ho sé. Sé que aquesta setmana no he complert la idea i no he publicat gens, però tinc excuses. 
Us puc dir que la universitat em treu el temps i que tinc força feina,  que no hi he pensat, que no n'he tingut ganes.. Però cap d'aquestes excuses és del tot certa. 
Fa mig any, ens va deixar un amic, una de les persones a qui he estimat i estimo més i volia dedicar-li un escrit, volia fer un escrit relacionant Les Santes amb ell. No he pogut, tenia tantes idees al cap, tantes coses per dir, tants pensaments que em desviaven del text, que em feien pensar més en ell que en racionalitzar un text d'unes 10 línies.
Es fa difícil parlar dels que no hi són, potser en aquest cas no he fet el cicle de dol que li correspon a un amic (quan es va morir la meva àvia va haver de passar un cicle anual on ella no hi era), potser la ràbia que em fa pensar que encara no tocava... No ho sé, em costa molt d'escriure i la veritat això és el que m'ha allunyat més del bloc.
Bé, m'ha allunyat del bloc, però m'ha aproximat a idees que fa temps que ronden pel cap i he decidit de tirar-les endavant.
D'aquí poc, quan tingui les idees més ordenades us explicaré bé qui era en Uanxo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada