dilluns, 27 de febrer del 2012

Cansat del desvetllament

Aquests dies s'ha reobert el tema del desvetllament. A mi em cansa. Em cansa, no perquè vulgui eliminar l'acte, no perquè no m'estimi l'acte; sinó perquè sembla que Les Santes només siguin aquest acte.

El problema no és que parlem del desvetllament (que n'hem de parlar i molt), sinó que no parlem de la la resta: d'actes tradicionals, els actes infantils, els concerts, el teatre, el cartell. En fi: la línia teòrico-filosòfica de Les Santes.

2 comentaris:

  1. A mi em cansen els extremismes i les decisions autoritàristes.

    I si es parla del desvetllament és per què realment JA ÉS un problema molt gros. Per què un any no proves de viure'l com espectador? Pot ser t'aniria bé. Si pot ser des del c/Pujol, es veu que les allaus i embuts són genials des d'allà.

    No us aixafen pq ens aixafen primer a nosaltres, no us tiren més vi pq nosaltres ens hi barallem abans, no us claveu vidres pq nosaltres els "escombrem" abans, no us entrebanqueu amb plàstics i objectes diversos pq nosaltres també els treiem,... segueixo?

    ResponElimina
    Respostes
    1. No es tracta de dir que no se n'hagi de parlar. Fa molts anys que des de la colla anem demanant parlar-ne i buscar sol·lucions. Només que ara estic saturat de desvetllament i crec que és un error que el tema de les santes sigui Només aquest.

      Elimina